Szanowni Państwo,
Miło jest nam poinformować, że z dniem 13.10.2023r. uruchomiliśmy dla Państwa w aplikacji mobilnej BSGo – płatności BLIK.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy:
-
są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Lipinkach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
-
posiadają aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej
-
posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
-
szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
-
wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
-
dokonać przelewu na telefon --> LINK
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając w prawym górnym rogu ikonę -> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.
Taką zmianę zgłosisz również w dowolnej placówce Banku.
|
domyślny |
maksymalny |
Wypłata gotówki |
1 000 zł |
10 000 zł |
Płatności w sklepach |
1 000 zł |
10 000 zł |
Płatności w Internecie |
1 000 zł |
10 000 zł |
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo.
-
Włącz ikonę w prawy górnym rogu, a następnie wybierz Ustawienia i Ustawienia BLIK,
-
W celu uruchomienia usługi BLIK należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin korzystania z usługi BLIK, a następnie nacisnąć suwak aktywacji usługi BLIK
-
Jeżeli posiadasz więcej niż jeden rachunek w naszym Banku, możesz zdecydować który z nich będzie używany do transakcji BLIK. Rachunek wybierzesz wygodnie w aplikacji BSGo uruchamiając kolejno: --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
-
Jeżeli chcesz dokonać zmiany limitów transakcji BLIK zrobisz to również w wygodny sposób w aplikacji BSGo. W aplikacji należy wybrać kolejno zakładkę --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK
-
Dodatkowo możesz również uruchomić wygodne i szybkie płatności bez kodu PIN oraz włączyć prezentowanie dostępnych środków na rachunku obok kodu BLIK. Wszystko to zrobisz w aplikacji BSGo według ścieżki: --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK
-
Zacznij korzystać z BLIKA!
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji mobilnej BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami, a w przypadku wystąpienia problemów skontaktuj się z pracownikami Banku poprzez naszą Infolinię.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
-
Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
-
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
-
Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
-
Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
-
To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu (dotyczy bankomatów posiadających funkcję wypłaty BLIK)*:
-
Wybierz formę wypłaty środków bez karty
-
Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
-
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
-
Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
-
Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
-
Podaj kwotę transakcji
-
Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
-
Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
-
Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
-
Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
-
aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
-
stosuj oprogramowanie antywirusowe
-
stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
-
aktualizuj przeglądarki internetowe
-
-
Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
-
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
Załączniki: